dinsdag 27 mei 2014

Operatie geslaagd !!

Gisteren, maandag, moesten we om half 2 in het ziekenhuis zijn voor opname. Allerlei papieren invullen, bloeddruk meten, bloedgroep nog eens bepalen, apotheek, kamer toewijzing en tegen 17.00 uur klaar met de voorbereidingen, omdat Quido het helemaal niet zag zitten om de hele avond daar een beetje doelloos te verblijven, mochten we ook tot een uur of 22.00 uur naar huis en dan terugkomen. Zo gezegd zo gedaan. Lkkr nog een beetje chillen thuis. Eten, pokerspelletje doen en tegen 21 uur 's avonds er weer naartoe. Van slapen kwam voor allebei weinig.
Om 8.00 uur zou Quido geopereerd worden en de verwachting was zo'n 2,5 uur. Om 10.00 uur kreeg ik een telefoontje en hoorde ik een zeer versufte stem zeggen dat het gebeurd was. Nog geen gevoel in onderlichaam maar lag ook nog op de uitslaapkamer.
Om 16,00 uur kon ik langskomen.
Nog steeds geen gevoel in zijn benen, maar de grapjes kwamen al snel.


In zijn rechter lies een snee waar ze zijn ader zijn binnen gedrongen en een stent (flexibel buisje) van 27 cm naar binnen gebracht, die het bloedvat weer open houdt. Boven zijn knie ook een aardige snee. Volgens mij zijn ze ook nog richting buik geweest om daar wat te porren, maar dat weet ik niet zeker.
Na het bezoek van de chirurg om 19.00 uur kreeg ik van Quido een telefoontje dag hij morgen naar huis mag. Na gesprek met de verpleegkundige hadden we hier niet meer op gerekend. Ze zei dat de meesten toch wel 3 dagen moesten blijven . Een meevaller dus. 



De humor zit er al weer aardig in. Morgen haal ik hem op, de wonden moeten genezen, oefenen met lopen en maar kijken of hij de trap opkomt.



3 opmerkingen:

  1. Euu waaraan is i geopereerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. verstopte ader in zijn been, waardoor de doorbloeding niet goed meer was. Bij het lopen krijg je dan al snel vreselijke kramp in je kuiten. (etalagebenen noemen ze dit ook wel). Wie is anoniem?

      Verwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen