vrijdag 4 juli 2014

everything under control

Donderdag 3 juli  weer naar ziekenhuis geweest voor controle vaatonderzoek en daarna een afspraak met de chirurg. Een super leuke, zeer kundige gast.  Hier kwamen we er ook achter dat tijdens de eerste operatie geen stent was geplaatst maar toch een omleiding. Omdat de chirurg wist dat we in Spanje verbleven besloot hij op het laatste moment toch maar geen stent te doen. Bij een stent heb je weer eerder verstoppingen, moet je voor controle om de 3 maanden terug komen, extra medicatie hebben die niet overal te verkrijgen is en kennen ze de nieuwe techniek nog niet in Spanje, mocht er toch nog wat mis gaan. Heel gaaf dat ie zich zo in de mens kan verplaatsen.

Vandaar dus ook 2 grote sneeën in Quido's rechter been. De omleiding moest in de lies en boven de knie vastgemaakt worden aan de slagader. Bovenbeen is nog wat dik maar de rest is aardig bijgetrokken en loopt weer als een kieviet.
De twee dotterplekken zijn zo goed als dicht, gaat dus eigenlijk allemaal heel goed.

Thuisgekomen dus meteen naar tickets Las Palmas op zoek. Van de prijzen op dit moment sla je echt achterover. Waar je normaal tussen de 60 en 100 euro betaald voor een enkeltje  is het in de maand juli verviervoudigd. Even wachten dus.
1 augustus geboekt vanaf Eindhoven naar Las Palmas. We hebben er zin in!!!!! :)


1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen