woensdag 30 juli 2014

Nog even verlengen .....

De laatste dagen in Nederland, .............dachten we.

Totdat ik een berichtje van Randy, onze zoon in Brazilie kreeg, dat hij voor een paar maanden naar Nederland zou komen. Of we hem dinsdag ('s nachts) op konden halen vanaf Schiphol. Tuurlijk, zo iets hoef je maar 1x te zeggen.

Inmiddels allemaal afscheidsetentjes gepland, maar ja de meesten stellen we dus nog even uit.
Omboeken maar!!!!!!
Het is toch heel bijzonder als je dan nog een tijdje met elkaar kan samen leven. En dat allemaal in Joey's huis, midden in het centrum. Inmiddels een volle bak geworden, Gelukkig gaan er veel makke schapen in 1 hok.












Het is hier nog steeds stralend weer wat de beslissing om nog even te blijven makkelijker maakt. Het Skutsjesilen is vrijdag afgelopen en de Sneekweek voor de deur, dus kunnen onze lol op.














16 augustus vliegen we nu terug naar Las Palmas vanaf Dusseldorf-Weeze.

Nog even een leuk promotiefilmpje over de omgeving waar we nu verblijven.



1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen