maandag 22 oktober 2012

mijn verjaardag

Om half 9 waren de bemanningsleden van de Mobilae en Zeemuis al op onze boot om deze te voorzien van vlaggetjes. Daarna werd ik gewekt met een aubade, koffie en een hele berg kadootjes. Echt jarig!!!!
Vervolgens moest ik me snel aankleden en werd ik meegenomen in een prachtige Vito-bus om het eiland te verkennen. Van piratenmuseum , tot wijnproeverij. Langs de kamelen, kaktusvruchten eten en een geweldige picknick op de rotsen aan zee. Terrasje pikken en de tocht eindigde met een BBQ bij onze ankerplaats op het strand compleet met kampvuur. Ik heb genoten. Bedankt jongens.

1 opmerking:

  1. Gerdie,
    Van ons allemaal; nog van Harte Gefeliciteerd!!!!
    We volgen jullie Blog, lezen met veel plezier jullie verhalen!

    Groetjes en liefs personeel Beweging, Ergo- Logo-Dietetiek en Fysio Ielânen

    BeantwoordenVerwijderen